کد خبر: ۸۶۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۵۵۱
خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۱۲هزار و ۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو ۷۰۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ خرس‌ها در بورس عرض اندام می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۹:۳۰ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «خگستر»، «آریان» و «حکشتی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو ۷۰۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «بپیوند»، «ثبهساز» و «امین» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: 

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات / بازار امروز هم روی خوش به خودش ندید

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۰ میلیارد تومان (۷۸ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان (۳۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۱۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (وملی) به ۳.۱ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز و ..." با تقاضای خرید ناچیز ۱۹۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۹ درصد از ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۹۲ درصد است و با فرض محال معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۷ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.6.17

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.6.17

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: