کد خبر: ۸۶۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
معاون وزیر ورزش گفت: بدیهی است که مصوبه سازمان لیگ و هیات رییسه فدراسیون فوتبال اجرا خواهد شد و مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه‌ها را نخواهد داشت.

مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچ باشگاهی را نداردبه گزارش خبرداغ ، معاون وزیر ورزش گفت: بدیهی است که مصوبه سازمان لیگ و هیات رییسه فدراسیون فوتبال اجرا خواهد شد و مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه‌ها را نخواهد داشت.

 

  مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش درباره بازگشت استراماچونی و اینکه این مربی ایتالیایی با توجه به قانون منع حضور مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ سال آینده امکان بازگشت به استقلال را خواهد داشت، گفت: فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار نظر شفاف و روشنی کرده است.

 

فکر می‌کنم بر اساس آنچه کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد، بدیهی است که مصوبه سازمان لیگ و هیات رییسه فدراسیون فوتبال اجرا خواهد شد و مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه‌ها را نخواهد داشت. استقلال نیز قطعا جدا از بقیه باشگاه‌ها نیست و همه باید طبق مقررات و دستورالعمل‌ها عمل کنند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: