کد خبر: ۸۶۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
سامانه تلفنی ارتباطات مردمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای به متقاضیان صندوق راه‌اندازی شد.

سامانه ارتباطات مردمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر راه‌اندازی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، این صندوق  به منظور تسهیل ارتباطات مردمی با صندوق بیمه اجتماعی ، مرکز ارتباطات مردمی خود را با هدف بهبود کیفیت و سرعت در پاسخگویی، راهنمایی کامل و تخصصی بیمه‌شدگان و دریافت مستقیم انتقادات و پیشنهادات راه اندازی کرد.

با راه‌اندازی این سامانه امکان مشاوره تلفنی و بیمه‌ای برای تمامی بیمه‌شدگان صندوق و متقاضیان دریافت خدمات بیمه‌ای فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش ،این سامانه آمادگی دریافت پیام‌ها، گزارش‌ها، تقاضای راهنمایی، انتقال نقطه نظر، انتقاد و پیشنهاد و غیره را داشته و با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مخاطبان و انعکاس پیام‌های آنها خواهد بود.
بیمه شدگان می‌توانند از طریق تماس با شماره  تلفن 43351-021 مشکلات خود را مطرح کرده و به کارشناس مربوطه متصل شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: