به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، این صندوق به منظور تسهیل ارتباطات مردمی با صندوق بیمه اجتماعی ، مرکز ارتباطات مردمی خود را با هدف بهبود کیفیت و سرعت در پاسخگویی، راهنمایی کامل و تخصصی بیمهشدگان و دریافت مستقیم انتقادات و پیشنهادات راه اندازی کرد.
با راهاندازی این سامانه امکان مشاوره تلفنی و بیمهای برای تمامی بیمهشدگان صندوق و متقاضیان دریافت خدمات بیمهای فراهم میشود.
بر اساس این گزارش ،این سامانه آمادگی دریافت پیامها، گزارشها، تقاضای راهنمایی، انتقال نقطه نظر، انتقاد و پیشنهاد و غیره را داشته و با توجه به برنامهریزی و هماهنگیهای صورت گرفته در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی مخاطبان و انعکاس پیامهای آنها خواهد بود.
بیمه شدگان میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن 43351-021 مشکلات خود را مطرح کرده و به کارشناس مربوطه متصل شوند.