کد خبر: ۸۶۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۳
در بازدید از نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی وزارت دفاع مطرح شد؛
مدیر عامل ایران‌خودرو در بازدید از نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی با بیان اینکه امروز صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد، افزود: شاهد محصولات و دستاوردهای ارزشمندی در نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی وزارت دفاع بودیم. تعامل و سطح همکاری با بخش دفاع افزایش خواهد یافت.

صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد/ تقویت زمینه‌های جدید همکاری ایران‌خودرو با وزارت دفاعبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو با حضور در نمایشگاه «نهضت قطعه‌سازی» وزارت دفاع از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

مقیمی در جریان این بازدید اظهار داشت: از سال گذشته همکاری شرکت ایران‌خودرو و صنعت دفاعی در راستای قطع وابستگی و تقویت داخلی سازی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه امروز صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد، افزود: شاهد محصولات و دستاوردهای ارزشمندی در نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع بودیم که در مورد نیاز عرصه ملی و مردم عزیز است و انشاءالله تعامل و سطح همکاری با بخش دفاع افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو با بیان اینکه در زمینه تأمین توروبو شارژ و باتری قراردادهایی از قبل داشتیم افزود: انشالله طی روزهای آتی زمینه‌های جدید همکاری خود را تقویت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: