کد خبر: ۸۶۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۳۴۳
نزدیک‌ترین رویداد؛ باید از ۱۰ روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبا برود.

استقلال غرق در حاشیه‌های خودساختهبه گزارش خبرداغ ، نزدیک‌ترین رویداد؛ باید از ۱۰ روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبا برود. استقلال فینال جام‌حذفی را به تراکتور واگذار کرد. اما همه چیز به یک باخت در مستطیل سبز و نود دقیقه خلاصه نمی‌شود. اردوگاه آبی روزهای پرتنشی را پشت سرگذاشت. روزهایی که بذر تفرقه کاشته شد آن هم توسط افرادی که یکی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های‌شان تزریق آرامش به تیم است. تیم از درون دچار التهاب شد و دودش به چشم هوادار رفت. برای ملموس شدن موضوع، تنها کافی است تعدادی از اظهارنظرهای روزهای گذشته را مرور کنیم.

 

سعادتمند(مدیرعامل استقلال): "بعد از بازی با پرسپولیس در واتساپ به مجیدی تبریک گفتم. من برادرم فوت کرد اما سرمربی تیم به من تسلیت نگفت. مدیرعامل باشگاه شدم اما او به من تبریک نگفت. هروقت سر تمرین رفتم او به استقبال من نمی‌آمد و از دفترش خارج نمی‌شد. اینها هم دلخوری‌های من است."

 

فرهاد مجیدی(سرمربی): "متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. ببینید فوتبال را به چه روزی انداخته‌اند که چنین آدم‌هایی (سعادتمند) این طور درباره سرمربی تیم‌شان حرف می‌زنند. ببینید فوتبال ایران چقدر بدبخت شده است. استقلال خانه ما بود ولی آقایان نگذاشتند در خانه خودمان احساس امنیت و آرامش کنیم."

 

‏وریا غفوری پس از شکست مقابل تراکتور: "به خودی‌هایی که حاشیه ساختند و باعث شدند تیم ما بازنده شود، تبریک می‌گویم."

 

برد در دربی (نیمه نهایی جام حذفی) می‌توانست جاده صاف کن استقلال برای فتح جام حذفی و حتی موفقیت‌ در لیگ قهرمانان آسیا باشد اما تنش، اظهارنظرها و اقدامات بد موقع چون مذاکره با استراماچونی و استعفای مجیدی، آبی‌ها را به لبه پرتگاه کشاند. ماجرا به همین‌ها ختم نمی‌شود؛ درگیری شدید و زد و خورد بازیکنان استقلال با تعدادی از هواداران ناراضی پس از بازگشت از مشهد در فرودگاه، حکم بنزین روی آتش دارد. تیمی که دوای دردش تنها آرامش است و تمرکز، حالا با تعدادی بازیکن خاطی روبه‌روست که جنجال‌ساز شده‌اند. از سویی اگر پروژه بازگرداندن استراماچونی به نیمکت آبی با شکست مواجه شود معنایش این است که سعادتمند از همان قبل از دربی بازی باخت- باخت را آغاز کرده بود؛ هم آرامش را از تیم گرفت و به سمت ناکامی سوق داد، هم اینکه هواداران خواهان او و تداوم مدیریتش در باشگاه نخواهد بود.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: