کد خبر: ۸۶۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۳۳۷
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم خبرداد:
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم گفت: با پیگیری های صورت گرفته ۱۰ شهروند قشمی زندانی در کشورهای حوزه خلیج فارس به آغوش خانواده بازگشتند.

۱۰ شهروند قشمی از زندان کشورهای حوزه خلیج فارس آزاد شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا مسافری گفت: با پیگیری امور هموطنان زندانی در کشورهای حوزه خلیج فارس در یکسال گذشته، ۱۰ شهروند قشمی از تخفیف مجازات بهره‌مند شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

مسافری افزود: پیگیری همه امور ایرانیان مقیم سایر کشورها حتی حق ملاقات با زندانیان برعهده وزارت‌خارجه است.

وی ادامه داد: با دستور رئیس دستگاه قضا حتی مخالفان جمهوری اسلامی ایران و افرادی که دارای محکومیت کیفری هستند نیز از خدمات کنسولی و صدور شناسنامه و روادید بهره‌مند می‌شوند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم تصریح کرد: این نمایندگی خدمات مختلفی به هموطنان و مسافران و مهاجران به ایران ارائه می‌دهد.

وی افزود: صدور روادید گردشگری، زیارتی، سلامت، ترانزیت و اقامت و تمدید اقامت افراد غیر ایرانی و همچنین ارائه خدمات غیرحضوری از سایر اقدامات این دفتر است.

مسافری ادامه داد: پیگیری امور وکالت الکترونیکی و تایید اسناد و اوراق تجاری، تحصیلی و اداری هموطنان هرمزگانی که خارج از کشور اقامت داشته یا دارند نیز از سایر خدمات این دفتر محسوب می‌شود.

وی دعوت و هماهنگی بازدید سفرا و دیپلمات‌های مقیم تهران از قشم را از خدمات قابل ارائه برشمرد و اظهار کرد: بازدید از جاذبه‌های گردشگری، طرح‌های صنعتی، زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی و برگزاری جلسه با مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم از اهداف این بازدیدها به شمار می‌آید.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم افزود: در یک سال گذشته، سفیران کشورهای صربستان، کره‌جنوبی، آلمان، فرانسه، اسپانیا، بریتانیا، لهستان، فنلاند، ژاپن و ترکیه از جزیره قشم بازدید کرده و با ظرفیت‌های آن از نزدیک آشنا شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: