کد خبر: ۸۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۲
هافبک گلزن شهرخودرو گفت: من جای مهدی رحمتی بودم مربیگری را قبول نمی‌کردم، چون معتقدم او راحت می‌توانست هنوز دو سال دیگر با بهترین کیفیت فنی خود گلری کند.

خلعتبری: حیف بود مهدی گلری را کنار گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: هافبک گلزن شهرخودرو گفت: من جای مهدی رحمتی بودم مربیگری را قبول نمی‌کردم چون معتقدم او راحت می‌توانست هنوز دو سال دیگر با بهترین کیفیت فنی خود گلری کند.

محمدرضا خلعتبری هافبک گلزن شهرخودرو خراسان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به جابجایی بازیکنان در فصل آینده و بازی‌های دشواری که همین ابتدا پیش روی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا به نظرم مهدی رحمتی کار سختی را قبول کرده است. همه بازیکنان قبولش دارند و من فکر می‌کنم مهدی با اتکا به همین اعتماد به نفرات تیم این مسئولیت را قبول کرده است والا ما چند روز دیگر با الهلال عربستان قهرمان آسیا، بنیادکار ازبکستان و ... بازی داریم که کار خیلی سختی است.

 

وی با اشاره به سوابق بازیگری سید مهدی رحمتی متذکر شد: ایشان حدود 90 بازی ملی و چندین قهرمانی باشگاهی را در کارنامه بازیگری خود دارد اما مربیگری کار دشواری است که حداقل دو سه سال تجربه نیاز دارد و رحمتی با خصوصیات فردی خوب که لازمه مربیگری است، فقط تجربه این بخش را کم دارد. البته که مهدی مربیان خوبی را به کادر فنی خود اضافه کرده که کمکش کنند و باید این بخش را قوی کند. نوازی، سامره، نامداری و ... مربیان خوبی هستند که تجربیات خوبی هم دارند و کوزین هم یک تمرین‌دهنده خوب است به مهدی کمک خواهند کرد تا انشاالله بتواند در اولین سال مربیگری موفق عمل کند.

خلعتبری با بیان این جمله که "تا روزی که در شهرخودرو باشم به رحمتی کمک خواهم کرد" گفت: مهدی تا 20روز پیش پشت سرم در زمین بازی می‌کرده و دوست صمیمی من حتی بیرون از زمین فوتبال است، در کنار همه این رفاقت‌ها به عنوان بازیکنی که با شهرخودرو قرارداد داردم هم وظیفه دارم تا روزی که در این باشگاه هستم پشت او هستم تا اول از همه تیمم سربلند باشد چون من بازیکن حرفه‌ای هستم و تفاوتی ندارد که سرمربی تیم چه کسی باشد.

هافبک شهرخودرو با آرزوی موفقیت برای مهدی رحمتی تصریح کرد: اکنون تمام تمرکز ما بر حضوری قوی و آبرومندانه در لیگ قهرمانان آسیا است تا علیرغم سختی کار بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم و سرمان بلند باشد.

وی با بیان اینکه چند پیشنهاد خوب برای فصل آینده لیگ‌برتر دریافت کرده است، متذکر شد: با باشگاه شهرخودرو هنوز یکسال دیگر قرارداد دارم اما بعد از لیگ قهرمانان آسیا در این مورد تصمیم می‌گیرم و صحبت خواهم کرد. اکنون به چیزی جز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کنم تا انشاالله پیش هواداران شهرخودرو روسفید باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: