کد خبر: ۸۶۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۰۳
یکی از اتفاقاتی که به شدت به بالا بردن جذابیت فینال جام حذفی کمک می‌کند، وجود ستاره‌های پرتعداد در ترکیب دو تیم است.

جنگ ستاره‌ها در مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شهروند: یکی از اتفاقاتی که به شدت به بالا بردن جذابیت فینال جام حذفی کمک می‌کند، وجود ستاره‌های پرتعداد در ترکیب دو تیم است.

استقلال که به نظر نمی‌رسد غایبان زیادی مثل نیمه نهایی برابر پرسپولیس داشته باشد، با آمار گلزنی که از خود در لیگ و جام حذفی ثبت کرده، در این بازی هم قطعا از همان دقیقه اول به دنبال گلزنی است.

شیخ دیاباته و مهدی قائدی در خط حمله و بازیکنانی همچون علی کریمی و فرشید اسماعیلی در خط میانی ستاره‌های استقلال در زمین خواهند بود که نبردهای تن‌به‌تن آنها با بازیکنانی همچون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در زمین دیدنی است.

البته سیدحسین حسینی هم در بازی قبلی نشان داد که اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شود، استقلالی‌ها می‌توانند روی او حساب ویژه‌ای باز کنند. از سوی دیگر محمدرضا اخباری هم بعد از فسخ قرارداد رشید مظاهری، با انگیزه‌ای دوچندان درون دروازه تراکتور قرار می‌گیرد.

از آنجا که هر دو تیم در لیگ برتر هم هجومی نشان دادند و آمار دفاعی جالبی هم ندارند، به نظر می‌رسد فینال جام حذفی یک بازی پرگل از آب دربیاید، اما اینکه کدام تیم می‌تواند از ستاره‌های خود بهره بیشتری در زمین ببرد، سوالی است که امروز به آن پاسخ داده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: