کد خبر: ۸۶۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری پیشنهاد الحاق یک تبصره به قسمت «ج» ماده (١) آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری را جهت بررسی و تصویب در هیئت وزیران ارایه کرده است.

پیشنهاد ورود بخش خصوصی در تأسیسات گردشگری به هئیت وزیران ارائه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور تسهیل و کمک به تأمین منابع مالی سرمایه گذاران تأسیسات گردشگری از طریق ایجاد «سرویس آپارتمان»، پیشنهاد الحاق یک تبصره به قسمت «ج» ماده (١) آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری را جهت بررسی و تصویب در هیئت وزیران ارایه کرده است.

به موجب تبصره مذکور، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز است در صورت وجود تقاضای سرمایه گذاران بخش‌های خصوصی و تعاونی، برای تأسیسات گردشگری اقامتی متقاضی، با شرط حق استفاده و انتفاع عمومی و همچنین حفظ کاربری گردشگری تمامی واحدها، مجوزی تحت عنوان سرویس آپارتمان صادر و در قالب صرفاً یک پروانه بهره برداری جهت صدور سند تفکیکی و افراز واحدهای مستقل، متقاضیان را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: