کد خبر: ۸۵۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۳
ربیعی گفت: متاسفانه یکی از علل افزایش قیمت ارز، کار روانی برای ایجاد انتظار بالا رفتن قیمت ارز بوده است،‌ عده ای در فضای مجازی و بیرون از مرزها عددسازی های خود را آغاز می‌کردند و یکی از علل مهم در کاهش قیمت ارز عدم توجه هموطنان به بدخواهان است.

یکی از علل افزایش قیمت ارز، کار روانی برای ایجاد انتظار بالا رفتن قیمت ارز بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: حسن اخلاق، پاسخگویی و رفتار عالمانه و گشاده رویی با دوست و دشمن از خصوصیات اخلاقی امام جواد بود؛ امروز عمل به برخی از توصیه‌های امام جواد مانند انصاف در معاشرت با مردم، همدردی با مشکلات آنها و همراه شدن با معنویات، راهگشای جامعه ایران امروز است.

وی افزود: امروز سفر نخست وزیر عراق را به کشور داریم، میزبان آقای الکاظمی هستیم و امیدواریم گفت‌وگوهای سازنده و موثر با هدف تعمیق روابط دو ملت ایران و عراق را شاهد باشیم و به خوبی بتوانیم چارچوب‌های کاری آینده‌مان را ترسیم و بیش از گذشته تعمیق ببخشیم؛ همکاری‌هایی که در طول سالهای گذشته دو کشور با یکدیگر داشتیم را ارتقا ببخشیم.

ربیعی با بیان اینکه به آقای الکاظمی و هیأت همراه ایشان خیر مقدم عرض می‌کنیم، گفت: بحث تعاملات و توسعه همه جانبه در این شرایط و ارتباط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت در این سالهاست.

وی گفت: در هفته گذشته چند مصوبه در دولت داشتیم؛ پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم کشور در هیأت وزیران مصوب شد؛ کلیه خارجیان مقیم کشور مشمول این طرح شدند، البته مشمولان این آیین نامه صد در صد خدمات سرانه درمانی خود را باید پرداخت کنند، این امر علاوه بر یک کار انسان دوستانه موجب ارتقا سطح سلامت جامعه خودمان نیز خواهد شد.

ربیعی اضافه کرد: سند راهبردی توسعه گردشگری هم تصویب شد، هرچند کرونا گردشگری را با مشکل مواجه کرده است اما ضرورت آزادگی ما برای کاهش و دوره‌ای که کرونا محدود شود، ایجاد زیرساخت لازم برای گسترش گردشگری و گردشگری است با پروتکل‌های بهداشتی از موضوعاتی است که در دولت در خصوص آن بحث شد؛ علاوه بر هماهنگی‌های سیاستی، به ارتقا زنجیره گردشگری به آن نگریسته شد.

سخنگوی ادامه داد: گسترش کسب و کار و فرهنگ‌سازی برای استقبال از گردشگران در این سند مورد توجه قرار گرفت.

سخنگوی دولت بیان کرد: موضوع بازار ارز هم در دولت مورد بررسی قرار گرفت که منحنی ارز در حال سر به زیر شدن است که این نتیجه زحمت‌های دولت و بانک مرکزی است و در این مدت تلاش کردیم ارزهای خارج از کشور به کشور بازگردانده شود.

وی افزود: اتخاذ سیاست‌های پولی در شورای پول و اعتبار و بهبود فروش نفت و آرامش روانی جامعه به کاهش قیمت ارز کمک کرده است؛ متاسفانه یکی از علل افزایش قیمت ارز، کار روانی برای ایجاد انتظار بالا رفتن قیمت ارز بوده است،‌ عده‌ای در فضای مجازی و بیرون از مرزها عددسازی های خود را آغاز می‌کردند و یکی از علل مهم در کاهش قیمت ارز عدم توجه هموطنان به بدخواهان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: