کد خبر: ۸۶۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۳۴۲
تبعات شکار غیرمجاز این بار در شهرستان بندرلنگه دامن یک خانواده را گرفت؛ در یک سو محیط بان وظیفه شناس به ضرب شلیک گلوله به شهادت رسید و از سوی دیگر ضارب پس از آنکه فهمید دایی خود را به قتل رسانده، به زندگی خود پایان داد.

شکار غیرمجاز که دو تراژدی را در هرمزگان رقم زد / در یک سو محیط بان به شهادت رسید؛ از سوی دیگر ضارب پس از آنکه فهمید دایی خود را به قتل رسانده، خودکشی کردشامگاه سه شنبه در جریان درگیری بین محیط بانان با شکارچیان در منطقه ارمک وچمبه شهرستان بندرلنگه، ۲شکارچی با شلیک گلوله مستقیم به سینه محیطبان «محمد حسن‌نژاد»، او را به شهادت رساندند و از منطقه متواری شدند که یکی از ضاربان، بلافاصله دستگیر و یک شکارچی دیگر نیز شناسایی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، محیط‌بان محمد حسن‌نژاد ۵۰ ساله بود و ۲۳ سال سابقه فعالیت در حفاظت از محیط زیست هرمزگان را داشت؛ وی طی سال‌های گذشته ۲بار به عنوان محیط‌بان نمونه‌ استان انتخاب شده بود.

این حادثه ناگوار در تابستان سال 95 نیز در این استان تکرار شده بود؛ در آن زمان محمد دهقانی و پرویز هرمزی، دو محیط بان بندرعباس در منطقه حفاظت شده گنو براثر تیراندازی دو شکارچی غیرمجاز، جان خود را از دست دادند.

ساعتی پس از انتشار خبر شهادت محیط بان هرمزگانی، فرمانده انتظامی این استان خبر داد که «خواهر زاده محیط بان بندرلنگه، پس از به شهادت رساندن دایی خود با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده است.»

سردار غلامرضا جعفری روز چهارشنبه گفت: ضارب هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشت، با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مجروح کرده است.

وی یادآور شد: پس از اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند با حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک محیط بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

رییس پلیس استان هرمزگان اضافه کرد: ماموران موفق شدند برادر قاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند، اما قاتل محیط بان با رسیدن ماموران عرصه را برخود تنگ دید و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

سردار جعفری با اشاره به کشف۲قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: