کد خبر: ۸۶۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۷
شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات ۱۲ شهریور ۹۹ با اُفت بیش از ۵۲ هزار واحدی روبرو شد.

شاخص کل بورس آخرین روز هفته را با افت چند ده هزار واحدی به پایان رساندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۱۲ شهریور ۹۹ با اُفت بیش از ۵۲ هزار و ۹۰۵ واحدی به پله یک میلیون ۶۳۱ هزار واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۶۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷۴ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال در بیش از ۵ میلیون و ۶۳۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۳۸۷۷ واحد، شاخص بازار اول ۴۰۹۵۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۶۹۵۵۲ واحد، شاخص بازار دوم ۹۷۶۶۸ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۶۶۲۰ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۳۴۰ واحد اُفت را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: 

دارا دوم را با کد ملی بخریم یا نخریم؟

لازم به ذکر است که سهام‌های فولاد، فملی، شپنا، خودرو، وتجارت خساپا و شبندر نمادهای پربیننده امروز بودند.

 

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۴۳۱ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۳۵۷ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۲۸۱ هزار و ۲۹۱ سهم به ارزش ۴۳ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال در بیش از ۹۶۶ هزار و ۶۶۶ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: