کد خبر: ۸۶۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۱
سرمربی سابق تیم کشتی فرنگی امید کشورمان ابراز امیدواری کرد، همه تیم‌ها با قدرت در مسابقات شرکت کنند و لیگ کشتی هم از حالت تک قطبی بودن خارج شود.

خیرآبادی: لیگ کشتی باید از حالت تک قطبی خارج شود/ نزدیک به ۴۰۰ نفر از سفره لیگ برخوردار می‌شوندبه گزارش خبرداغ ، جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره وضعیت تیم صبانور کردستان برای حضور در لیگ برتر فرنگی اظهار داشت: ما تیم خیلی خوبی را ارنج کردیم و کادر فنی خیلی خوبی داریم. استاد ناصر نوربخش و سایر دوستان را در کنارمان داریم و به امید اینکه پدیده‌هایی به کشتی فرنگی معرفی کنیم، در مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد. جدا از بحث مالی لیگ که در زندگی جامعه کشتی تأثیر دارد، چهره‌های جوان و فرصت‌طلب در لیگ فرصت نشان دادن خود را پیدا خواهند کرد تا بتوانند به تیم ملی برسند. تعدادی از آنها شاید جای دیگری جز لیگ را برای نمایش توانمندی‌های‌شان پیدا نکنند.

وی ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای از تیم‌ها و فدراسیون داشته باشیم که امسال شاهد حضور 10 تیم در لیگ برتر آزاد و 11 تیم در لیگ فرنگی خواهیم بود. این یک رکورد خوب است که تعداد تیم‌های بیشتری از لیگ فرنگی استقبال کردند و جای خوشحالی دارد. ان‌شاءالله که سازمان لیگ بتواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را برگزار کند. همان‌طور که گفتم، برگزاری لیگ می‌تواند امید و انگیزه را به جوانان مستعد بدهد و فرصت و جای خوبی است برای آنها تا علاوه بر کسب درآمد، به تیم ملی معرفی شوند.

رئیس هیئت کشتی استان کردستان همچنین با اشاره به گروه‌بندی تیم صبای نور در لیگ فرنگی تصریح کرد: از گروه‌مان راضی هستیم. مسابقات که شروع شود خواهید دید، مدعی خواهیم بود. امیدوارم همه تیم‌ها با قدرت در مسابقات شرکت کنند و لیگ هم از حالت تک قطبی بودن خارج شود. اینکه فقط یک تیم امکانات مالی مناسبی در اختیار داشته باشد، اصلاً خوب نیست. رقابت به این شکل جذابیتی ندارد. این جالب نیست که همه از قبل بدانند کدام تیم اول می‌شود و مقبولیت لیگ را زیر سؤال می‌برد.

سرمربی تیم ملی آذربایجان در المپیک 2016 ریو تأکید کرد: بعد لیگ فوتبال، امیدوار هستیم که لیگ کشتی بتواند مسابقاتش را برگزار کند. علیرضا دبیر صحبت خوبی داشت که بعد از المپیک و مسابقات جهانی، لیگ مهمترین مسابقه در ایران می‌تواند باشد، چرا که در همین تیم ما، نزدیک به 40 نفر کشتی‌گیر و مربی و عوامل تیم حضور دارند. اگر همین میزان نفرات را برای دیگر تیم‌ها در نظر بگیریم، نزدیک به 400 نفر از سفره لیگ برخوردار می‌شوند و این اتفاق خوبی است. باید تلاش سازمان لیگ را هم ارج نهاد. مگر چند نفر می‌توانند به خاطر مدال جهانی و المپیک‌شان به لحاظ مالی کسب درآمد کنند؟ باقی نفرات باید از لیگ به درآمد برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: