کد خبر: ۸۶۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۹
عباس بوعذار هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که آنها شایسته رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بودند.

بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود/ شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیمبه گزارش خبرداغ، عباس بوعذار در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با نتایج خوب فولاد در فصل گذشته گفت: ما در فصلی که گذشت خیلی سختی کشیدیم و دو تابستان سخت را در یک فصل پشت‌سر گذاشتیم. از طرفی شیوع بیماری کرونا هم وضعیت تیم ما را بهم ریخته بود و تعداد زیادی از اعضای تیم کرونا گرفتند ولی با این شرایط هم نتایج خوبی در9 بازی پایانی گرفتیم و اجازه ندادیم تیم از لحاظ فنی افت کند. از نیم‌فصل هم که آقای آذری به تیم اضافه شدند، شرایط بهتر شد و ایشان همیشه به ما انگیزه می‌دادند که می توانیم سهمیه لیگ قهرمان را به دست بیاوریم. ما شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم.

وی در خصوص تاثیر جواد نکونام در نتایج فولاد عنوان کرد: آقا جواد یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است. او یک مربی سخت‌گیر است که به نظم اهمیت زیادی می‌دهد و البته رابطه بسیار خوبی هم با بازیکنانش دارد. امیدوارم نکونام فصل بعد هم در فولاد بماند و از تیم ما جدا نشود تا تیم پرقدرتی داشته باشیم و برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان بجنگیم.

بوعذار در ارتباط با عملکرد خودش در فصل گذشته تصریح کرد: در نیم فصل اول شرایط من خوب نبود چون مشکل خدمت و همچنین مصدومیت باعث شد تا زیاد بازی نکنم ولی در ادامه وضعیتم خوب شد و تمرینات کادر فنی هم باعث شد به روزهای خوب برگردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: