کد خبر: ۸۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۵۲۶
برای جانشینی بیرانوند در پرسپولیس طی هفته‌های گذشته نام‌های زیادی مطرح شد و دروازه‎بانانی که حضوری موثر در تیم‌هایشان و البته گرایش زیادی هم به رنگ قرمز داشتند برای پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم کاندیدا شدند.

حامد لک جدال با حقیقی را برد!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه فرهیختگان: برای جانشینی بیرانوند در پرسپولیس طی هفته‌‌های گذشته نام‌‌های زیادی مطرح شد و دروازه‎بانانی که حضوری موثر در تیم‌هایشان و البته گرایش زیادی هم به رنگ قرمز داشتند برای پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم کاندیدا شدند. در بین این نام‌‌ها از رشید مظاهری به‎‏عنوان گزینه اصلی نام برده می‌شد که البته مشخص بود تراکتور به این راحتی‌‌ها راضی به این جدایی نمی‌شود و تلاش این دروازه‎بان برای فسخ قرارداد با پرشور‌ها راه به جایی نبرد.

گزینه‌‌های دیگری هم برای پوشیدن پیراهن سرخ مطرح بودند که محتمل‌ترین آنها علیرضا حقیقی که سابقه زیادی در پوشیدن پیراهن سرخ‌‌ها دارد و فصل گذشته را در نساجی و با موفقیت به پایان رسانده بود و حامد لک که هیچ‎کس از علاقه‌اش به پرسپولیس بی‌خبر نبود و او هم عملکرد قابل‎قبولی را در ماشین‌سازی از خود به نمایش گذاشت.

بالاخره این حدس و گمانه‎زنی‌‌ها دیروز به پایان رسید و حامد لک به‎عنوان دومین خرید سرخ‌‌ها درمقابل باشگاه رویت شد تا تکلیف پیراهن سرخ برای رقابت‌‌های پیش‎رو هم مشخص شود و این بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی به رقابت با رادوشوویچ بپردازد. البته این تصمیم باشگاه پرسپولیس واکنش علیرضا حقیقی را هم در پی داشت و او با انتشار یک استوری طعنه‎آمیز، به خرید جدید سرخ‌‌ها واکنش نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: