کد خبر: ۸۶۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۴۸
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: در پنج روز آینده در شرق ایران به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید، گاهی سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۶ شهریور ۹۹ / پیش‌بینی ادامه وزش باد شدید در شرق کشورسازمان هواشناسی اعلام‌کرد: در پنج روز آینده در شرق ایران به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید، گاهی سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا از سازمان هواشناسی، سازمان هواشناسی با اعلام این خبر افزود: امروز در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب‌شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روزهای جمعه و شنبه در جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و برای روز یکشنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز در مناطق مرتفع شمال‌غرب، اردبیل و سواحل دریای خزر، بارش‌های پراکنده‌ای رخ خواهد داد.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای تهران در ۴روز آینده، آسمانی صاف خواهیم داشت و وزش باد نیز دور از انتظار نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: