کد خبر: ۸۶۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۵۲۳
وبینار بررسی و تبیین نقش فناوری های نوین در توسعه روابط فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر محصولات فرهنگی از سوی بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی در نشستی مجازی با حضور اساتید برجسته حوزه های فرهنگ و کارآفرینی برگزار می شود .

با حضور اساتید حوزه های فرهنگ و کار آفرینی ؛ وبینار بررسی نقش فن آوری های نوین در توسعه روابط فرهنگی ایران برگزار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، در این وبینار"عیسی منصوری "، معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین "محمد مهدی ایمانی پور"، معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در روسیه و آلمان،" احسان الله حجتی "، رئیس هیأت مدیره و مدیر سابق موسسه نمایشگاه های فرهنگی، پژوهشگر حوزه فرهنگ و مدیر کل مطبوعات و خبرگزارهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، " امیر حسین اسدی" ، رئیس هیئت مدیره بنیاد ملی توسعه فنآوری های فرهنگی و جمال کامیاب، استاد دانشگاه و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، حضوردارند.
این وبینار امروز چهار شنبه 5 شهریور، از ساعت 15 تا 17، در اینستاگرام بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی به نشانی iranctech.ir به شکل زنده پخش می شود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: