کد خبر: ۸۶۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۹
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۶۵ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۲۰ نفر رسید

آخرین آمار کرونا در ایران، ۵ شهریور ۹۹: ۱۱۹ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۲۱۰۲۰ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۳۶۵۶۰۶ نفر افزایش یافتسیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( پنجم شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۱۲۱ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۵ هزار و ۶۰۶ رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری تاکنون به ۲۱ هزار و ۲۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۱۴ هزار و ۸۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۱۱۳ هزار و ۸۰۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: