کد خبر: ۸۶۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۷۰
دادگاهی در کانادا با درخواست مدیر مالی شرکت هوآوی چین برای آزادسازی اسناد بیشتری درباره بازداشت وی در سال ۲۰۱۸ میلادی مخالفت کرد.

مخالفت دادگاه کانادا با انتشار اسناد بیشتر درباره بازداشت مدیرمالی هوآویبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، دادگاهی در کانادا با درخواست «منگ وانژو» مدیر مالی شرکت هوآوی چین برای آزادسازی اسناد بیشتری درباره بازداشت وی در سال ۲۰۱۸ میلادی مخالفت کرد.

وی در دسامبر سال ۲۰۱۸ در فرودگاه ونکوور در پی اتهام‌زنی آمریکا مبنی بر نقض مقررات تحریمی این کشور علیه ایران بازداشت شد.

منگ و وکلایش خواستار انتشار اسناد بیشتری برای اثبات مواضع خود مبنی بر تخلف مقام‌های کانادا و آمریکا از روند مقرر در بازداشت وی بوده‌اند با این وجود، وکلای دادستانی کل کانادا با انتشار همه این اسناد مخالفت کرده و اعلام کرده‌اند که افشای برخی از آن‌ها ممکن است امنیت ملی را تهدید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: