کد خبر: ۸۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۶۷۴
به دنبال مصاحبه رادیو گفتگو با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص اقدامات این وزارتخانه به مناسبت هفته دولت در برنامه «راهی که پیموده ایم» به آگاهی می رساند آن بخش از سخنان ایشان درمورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان برای برخی از مخاطبان ایجاد ابهام کرده که به همین منظور توضیح مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر منتشر می شود:
توضیح روابط عمومی وزارت کار درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی وزارت کار ، «یکی از مهم ترین اقداماتی که در ماه های گذشته در وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی انجام شده ، همسان سازی حقوق بازنشستگان است تا بتوان در جهت عدالت بیمه ای گام برداشت و  افرادی که در سال های گوناگون درشرایط مساوی بازنشسته شده اند بتوانند از مواهب مشابه برخوردار باشند. متناسب سازی برای سه و نیم میلیون نفری که درسازمان تامین اجتماعی بازنشسته شده اند در مردادماه انجام شده با اعتباری بالغ بر 32 هزارمیلیارد تومان درسال که نیمی از آن در سال جاری هزینه خواهد شد.
 مشابه  همین اقدام در صندوق بازنشستگی کشوری نیزدرحال انجام است تا بازنشستگان کشوری نیز بتوانند از 90 درصد منابع ریالی کسانی که شاغل هستند برخوردار شوند که این موضوع 90 درصد حقوق بازنشستگان را در سطوح مختلف و متفاوت افزایش خواهد داد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: