کد خبر: ۸۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۸۳
با دستور روحانی؛
در هفته دهم پویش ملی "تولید، تداوم امید" و همزمان با هفته دولت، امروز،۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با دستور رئیس جمهور و بصورت تصویری (ویدئو کنفرانس) به بهره‌برداری می‌رسد.

امروز ۳ طرح صنعتی و معدنی به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، این ۳ طرح در زمینه تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۶۹۵ میلیارد تومان است که برای ۹۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

ابتدا طرح تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه ۹۶۰ هزارتن، سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۲۷۵ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد و پس از آن طرح تولید کامیون کشنده در استان فارس، با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰ دستگاه، سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر، افتتاح می‌شود.

آخرین طرحی که قرار است در این مراسم به بهره برداری برسد، طرح تولید شمش طلا در شرکت معدنی زرکوه شهرستان قروه استان کردستان با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰ کیلوگرم و سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که برای ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: