کد خبر: ۸۶۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۰
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: در پرونده ویلموتس پشت پرده‌هایی وجود دارد و امیدوارم کسانی که در این پرونده دست داشتند هر چه زودتر معرفی شوند.

 

رضایی: امیدوارم پشت پرده قرارداد ویلموتس مشخص شود/ هر چه بنا گفته، درست استبه گزارش خبرداغ ، قاسم رضایی در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد اینکه کرونا باعث شده کمتر در سالن‌های کشتی حضور پیدا کند، اظهار داشت: در آمل هستم، گاهی بدنسازی می‌کنم و کار کشتی هم خیلی کمتر. قبل از کرونا، در باشگاه گاهی بچه‌ها را تمرین می‌دادم.

وی در مورد صحبت اخیر محمد بنا مبنی بر اینکه از بین سوریان و رضایی، سوریان را برای سرمربیگری ترجیح می‌دهد، گفت: هر چیزی که محمد بنا گفته، درست است. من فقط تجربیاتم را به بچه‌ها منتقل می‌کنم. آمل این روزها چند کشتی‌گیر خوب دارد که ان شاءالله بتوانند نتیجه خوبی هم بگیرند. البته امیدوار هستم که شرایط به نحوی پیش برود که آنها بتوانند در مسابقه شرکت کنند. اینطور که پیداست فدراسیون کشتی در تلاش است که لیگ را برگزار کند اما وزارت ورزش با آن موافق نیست. با لیگ برای بچه‌ها منبع درآمدی شکل خواهد گرفت، اما جدا از آن، این بلاتکلیفی اصلا خوب نیست و بچه‌ها این روزها در شک و تردید هستند که باید تمرین کشتی بکنند، هوازی یا بدنسازی چون مشخص نیست چه زمانی و کجا قرار است مسابقه بدهند.

رضایی ادامه داد: کشورهای دیگر تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند و برخی حتی مسابقه هم داشتند. کشتی‌گیر هر چه بیشتر در کوران مسابقه باشد، انگیزه بیشتری دارد. برگزاری لیگ یکی از راه‌های حفظ انگیزه بچه‌ها است. من فکر می‌کنم این بُعد، در برگزاری لیگ برتر حتی از بُعد مالی هم مهم‌تر است. اول برگزاری لیگ اهمیت دارد و بعد هم اردوی تیم ملی و حضور در مسابقه. فعلا که نمی‌شود تورنمنتی برگزار کرد، بهتر است ما لیگ را برگزار کنیم تا کشتی گیران بیش از این از فضای تمرین کشتی و مسابقه فاصله نگیرند. مسابقه برگزار نشود، توان کشتی ما پایین خواهد آمد. امیدوارم حالا که فدراسیون دارد برای برگزاری لیگ تلاش می‌کند، وزارت ورزش هم به کمک کشتی بیاید تا این رقابت‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

قهرمان المپیک 2012 لندن در خصوص اینکه قرار بود همراه با تیم آمل در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند، گفت: جلسه‌ای همراه با عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان با شهرداری آمل داشتیم، شهردار هم خیلی مشتاق به حضور در لیگ بود اما در نهایت این تصمیم در شورای شهر نهایی نشد و امسال تیم نداریم.

رضایی درپاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون کشتی پیشنهادی برای همکاری در این مدت دریافت کرده، خاطرنشان کرد: حمید سوریان و علیرضا دبیر به من لطف دارند اما فعلا شرایطش برایم مهیا نشده که بتوانم در خدمت‌شان باشم و دغدغه‌های دیگری دارم. به هرشکل 10-15 سال در اردوهای تیم ملی بودم و اول باید مسائل زندگی شخصی خودم را در این مدت سر و سامان دهم. زمانی که این مسائل مرتفع شد حتما در خدمت‌شان هستم، فرقی هم نمی‌کند نظرشان روی کار فنی باشد یا اجرایی، هر جا باشد فقط می‌خواهم مثمرثمر باشم.

این قهرمان آملی کشتی در مورد پرونده مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بالاخره زمانی که می‌خواهند برای فوتبال قراردادی بنویسند خود وزیر و رئیس فدراسیون باید بر آن نظارت داشتته باشند. فکر می‌کنم خودمان مربیان داخلی خوبی داریم که با قراردادهای خیلی کمتر می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند و نتیجه بهتری بگیرند. قطعا در این بین پشت پرده‌هایی وجود دارد که ان شاءالله بتوانند آنها را مشخص کنند و کسانی که در این پرونده دست داشتند را هر چه زودتر به همه معرفی کنند و در نهایت بیت المال برای ورزش و ورزشکار خودمان هزینه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: