کد خبر: ۸۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۳۰۸
باشگاه پورتو از هجوم هواداران ایرانی به صفحه این باشگاه ابراز تعجب کرده است. به گزارش رکورد، هنوز انتقال مهدی طارمی از ریوآوه به پورتو نهایی نشده است که صفحه رسمی این باشگاه کاملا تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است.

تعجب باشگاه پورتو از هجوم ایرانی‌ها!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه وطن امروز: باشگاه پورتو از هجوم هواداران ایرانی به صفحه این باشگاه ابراز تعجب کرده است. به گزارش رکورد، هنوز انتقال مهدی طارمی از ریوآوه به پورتو نهایی نشده است که صفحه رسمی این باشگاه کاملا تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. خیلی از کاربران ایرانی به صفحه رسمی باشگاه پورتو در اینستاگرام هجوم بردند و خواستار نهایی شدن این انتقال شدند.

این مهاجم 3/2 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، بنابراین از محبوبیت بسیار بالایی نزد هواداران فوتبال در ایران بهره‌مند است و تعجبی ندارد که صفحه رسمی باشگاه پورتو با 4/1 میلیون دنبال‌کننده کاملا تحت تاثیر اسم یک بازیکن یعنی مهدی طارمی باشد.

این بازیکن با وجود لغو بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران، در کشور باقی می‌ماند و فقط در صورت نهایی شدن مذاکرات بین ریوآوه و اف‌سی پورتو به پرتغال سفر خواهد کرد. آنچه همه نزدیکان این بازیکن می‌دانند این است که طارمی قصد دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند؛ جایی که هموطن او سردار آزمون از زنیت نیز خواهد بود. طارمی دوست دارد بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کند و حضور در پورتو این فرصت را به او می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: