کد خبر: ۸۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۱
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌محمدحسین زاهدی‌فر انتخاب ما برای دربی پایتخت نبود.

داور دربی را عوض کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌محمدحسین زاهدی‌فر انتخاب ما برای دربی پایتخت نبود.

 

اسماعیل صفیری در مورد اظهارات رضا کرمانشاهی مبنی بر اینکه او داور دربی بوده، گفت:کمیته داوران یک زیرمجموعه به نام کمیته چیدمان داوری دارد که شامل بنده، آقایان شکور و نیرویار هستند. طبق مصوبه ای‌اف‌سی و فدراسیون فوتبال، ما چیدمان داوران در لیگ برتر و لیگ یک را انجام می‌دهیم.

 

وی افزود: طبق روال، داوران نیمه نهایی جام حذفی را انتخاب کردیم و جهت ابلاغ اسامی را به دپارتمان داوری ارسال نمودیم که متأسفانه امروز متوجه شدیم که داور و ناظر بازی تغییر کرده‌اند. انتخاب ما برای قضاوت در دربی محمدحسین زاهدی‌فر نبود و ناظر داوری هم آقای شکور، اما در کمال تعجب دیدیم که داور مسابقه محمدحسین زاهدی‌فر شده و ناظر داوری هم حسن کامرانی‌فر، اینها انتخاب کمیته داوران نبودند.

 

صفیری تصریح کرد: کمیته داوران هیچ مسئولیتی در مورد انتخاب این داور برای دربی برعهده نخواهد گرفت. کرمانشاهی انتخاب ما برای قضاوت در این مسابقه بود و دومین گزینه ما هم پیام حیدری بود.

 

وی در مورد اینکه کرمانشاهی گفته شما از سمت خود استعفا کرده‌اید، اظهار داشت: وقتی کمیته داوران مستقل نباشد و نتواند نظراتش را اجرایی کند، فضا برای کار کردن مهیا نیست. با این حال خیلی‌ها در داخل فدراسیون و خارج آن منتظر چنین لحظاتی بودند و برای آن لحظه‌شماری می‌کردند، اما سوابق و عملکرد اشخاص نظر می‌دهد.

 

وی در مورد اینکه ممکن است داور دربی پایتخت تغییر کند، گفت: من دیگر این مسئله را پیگیری نمی‌کنم.

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: