کد خبر: ۸۶۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۱۰
سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش باران در محور های گیلان، مازندران و اردبیل هستیم. وی ادامه داد: همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور های اردبیل- استارا، نیر-سراب و خلخال-اسالم اسالم استان اردبیل مشاهده می شود. ارتفاعات کرج-چالوس، کیاسر-سمنان و فیروزکوه نیز دارای مه گرفتگی هستند.

آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۲ شهریور ۹۹ / بارش باران در محور های گیلان، مازندران و اردبیلبه گزارش خبرداغ، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در اکثر محور های مواصلاتی سه استان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنادر این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش باران در محور های گیلان، مازندران و اردبیل هستیم. 

وی ادامه داد: همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید در  محور های اردبیل- استارا، نیر-سراب و خلخال-اسالم اسالم استان اردبیل مشاهده می شود. ارتفاعات کرج-چالوس، کیاسر-سمنان و فیروزکوه نیز دارای مه گرفتگی هستند. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور نیز گفت: ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج-چالوس در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است. 

به گفته وی سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: