کد خبر: ۸۶۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۹
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزرای نفت و اقتصاد خواستار رفع ایرادات اوراق سلف نفتی با هماهنگی دیوان محاسبات شد.

ایرادات اوراق سلف نفتی با هماهنگی دیوان محاسبات رفع شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،حمیدرضا حاجی‌بابایی در نامه‌ای خطاب به بیژن زنگنه و فرهاد دژپسند خواستار بازنگری در اوراق سلف نفتی شد؛ در متن این نامه آمده است:

پیرو جلسه مورخ ۲۸ مرداد ۹۹ این کمیسیون در خصوص بررسی قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام بدینوسیله اشعار می‌دارد: با عنایت به ابهامات و مغایرت‌های این قرارداد با بند الف تبصره ۵ قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور لازم است با هماهنگی دیوان محاسبات، ایرادات مطرح شده در جلسه مذکور اصلاح و در چارچوب قوانین مربوطه و اوراق موضوع بند الف تبصره ۵ عمل شود.

رونوشتی از این نامه به رییس دیوان محاسبات نیز جهت اطلاع و دستور نظارت بر اجرای کامل قانون ارجاع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: