کد خبر: ۸۶۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۵۵۶
طبق وعده سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه کنکور دکتری ۹۹ تا فردا (دوم شهریور ماه) اعلام می‌شود.

نتایج اولیه کنکور دکتری ۹۹ تا فردا اعلام می‌شودبه گزارش خبرداغ ، طبق وعده سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه کنکور دکتری ۹۹ تا فردا (دوم شهریور ماه) اعلام می‌شود.

کنکور دکتری ۹۹ روز پنجشنبه ۹ مردادماه در ۶۰ شهر کشور با رقابت بیش از ۱۵۰ هزار نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ وزارت بهداشت به این آزمون از نظر رعایت اصول بهداشتی،‌ نمره ۱۵ تا ۱۶ داد و داوطلبان این آزمون رضایت ۸۵ درصدی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند.

ظرفیت پذیرش در این آزمون برای رشته های دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی ۲۴ هزار نفر اعلام شده است. نتیجه اولیه این آزمون در قالب کارنامه تا ۲۴ ساعت آینده از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org منتشر می شود.

بر اساس اطلاعیه ای که سازمان سنجش آموزش کشور به زودی در اختیار داوطلبان قرار می دهد، زمان آغاز فرایند انتخاب رشته مشخص خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به علت شیوع ویروس کرونا در کشور فرایند مصاحبه این آزمون به صورت مجازی توسط دانشگاه ها صورت می گیرد و نتایج نهایی در قالب کارنامه در مهرماه اعلام می شود.

۳۰ درصد داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ در جلسه آزمون غایب بودند که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: