کد خبر: ۸۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۱۷۹
امیر حاتمی:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که در صنعت دفاعی بلوغ یافته ایم، گفت: بیش از ۷۷۰ خانواده محصول دفاعی یعنی بالغ بر ۹۰ درصد در حوزه رزم نیروی مسلح را تامین می‌کنیم.

۹۰ درصد نیازهای نیروی‌های مسلح در داخل تامین می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز صنعت دفاعی که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، به ارائه گزارشی از آخرین دستاوردها و عملکرد این وزارتخانه پرداخت و گفت: پیشرفت‌های دفاعی کشور در ۴ دهه گذشته با هیچ دوره مشابهی در چند سده قبل از آن مقایسه نیست.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه صنعت دفاعی که مبنای خود اتکایی نظامی و یکی از ملزومات اساسی استقلال کشور است، در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی به جز چند کارخانه ای که حدود ۳۰ خانواده محصول را تولید می کردند و علاوه بر اینکه از نظر عمق فناوری بسیار ضعیف بودند، از حوزه های مهمی مثل هوایی، موشکی، پدافندی، فضایی و دریایی بهره ای نداشتند، امروز به لطف خدا و در نتیجه تفکر انقلابی تلاش جهادی برنامه‌ریزی شده دارای صنعت دفاعی بلوغ یافته هستیم که با بیش از ۷۷۰ خانواده محصول بالغ بر ۹۰ درصد نیازهای حوزه رزم نیروهای مسلح را تامین می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: