کد خبر: ۸۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۴۳۶
سرمربی رئال مادرید به ستایش از پاری سن ژرمن پرداخت و تاکید کرد که این تیم با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است و باید در این مرحله به مصاف بایرن مونیخ برود.

زیدان درباره پاری سن ژرمن گفت: تیم توخل هماهنگ و پرتلاش نشان داده است. موفقیت آن‌ها حاصل سال‌ها تلاش و برنامه ریزی است. براین باور هستم که آن‌ها شایسته حضور در فینال هستند. در فوتبال چیزی به اسم شانس نداریم و برای موفقیت باید تلاش کرد.

زیدان: پاری‌سن‌ژرمن با شایستگی فینالیست شد

او ادامه داد: لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت بسیار سخت است چرا که در آن بهترین تیم‌ها حضور دارند. وقتی یک تیم به فینال می‌رسد یعنی بسیار خوب کار کرده است. نیمار و ام باپه در میدان هنرنمایی می‌کنند و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها برابر آتالانتا بسیار خوب بودند. یک مربی در بعضی از دیدار‌ها به بازیکنانی استثنایی نیاز دارد. با این دو بازیکن بسیاری از کار‌ها آسان می‌شود. آن‌ها فوق العاده هستند.

زیدان درباره این سوال که چه تیمی قهرمان می‌شود، گفت: من پیشگو نیستم، اما طبیعی است که دوست داشته باشم به عنوان یک فرانسوی پاری سن ژرمن قهرمان شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: