کد خبر: ۸۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۵۴۰
صحه متفق القول اعضاء کمیسیون عمران مجلس بر فقر بودجه ای پلیس راهور ناجا و الزام تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرای با پلیس راهور در جهت تقویت فرهنگ و انضباط رانندگی و کاهش تلفات و صدمات مالی حوادث رانندگی

صحه نمایندگان مجلس بر ترمیم بودجه پلیس راهوربعد از ظهر امروز ( سه‌شنبه ۲۸ مردادماه) اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ستاد پلیس راهور نیروی انتظامی، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک و مانیتورینگ پلیس راهور بازدید کردند.

لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید ، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در مزار شهداء گمنام ستاد پلیس راهور ناجا ، به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.
 
گفتنی است، نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدید در جریان نحوه رصد پلیس از سامانه‌های سپهتن و تردد شمار قرار گرفتند.
 
همچنین در این نشست، برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات شبانه روزی پلیس راهنمایی و رانندگی و ارائه پیشنهاداتی مرتبط با حمل و نقل و عبور و مرور ، به هوشمندسازی پلیس راهور تاکید نموده و اعتقاد داشتند باید دولت و مجلس در کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی چه به لحاظ معیشت کارکنان که عهده دار یکی از مشاغل سخت و زیان آور هستند و چه به لحاظ تجهیزات و امکانات تخصصی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرند.
 
لازم به ذکر است در این نشست هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گزارش مبسوطی از وضعیت ترافیک کشور ، سوانح و تصادفات رانندگی در سطح کشور و رسیدگی به تصادفات ارائه و درخواست رفع خلاء های قانونی را از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار شد.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: