کد خبر: ۸۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۹۹
میخائیل اولیانوف:
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا برای خروج کامل از برجام در سال ۲۰۱۸ میلادی، ادعای این کشور در خصوص این‌که همچنان یکی از طرف‌های برجام است را غیرمنطقی خواند.

ادعای برجامی آمریکا غیرمنطقی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای خروج کامل از برجام در سال ۲۰۱۸ میلادی، ادعای این کشور در خصوص این‌که همچنان یکی از طرف‌های برجام است را غیرمنطقی خواند.

وی در این‌باره در حساب توئیتری خود نوشت: «آمریکا ادعا می‌کند همچنان یکی از طرف‌های مشارکت‌کننده در برجام است. به استناد یادداشت رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ هشتم می سال ۲۰۱۸ با عنوان قطع مشارکت ایالات متحده آمریکا در برجام، این مساله به طور کامل غیرمنطقی است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: