کد خبر: ۸۶۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۵
زن امریکایی که ۴ سال بعد از مرگ دخترش به قتل او اعتراف کرده بود به حبس ابد محکوم شد. به گزارش کرایم، این زن روز دوشنبه در دادگاه آلاباما محاکمه و از سوی قضات به حبس ابد محکوم شد.

اعتراف مادر به قتل دختر ۴ ساله/ عذاب وجدان قاتل را رها نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران:زن امریکایی که ۴ سال بعد از مرگ دخترش به قتل او اعتراف کرده بود به حبس ابد محکوم شد. به گزارش کرایم، این زن روز دوشنبه در دادگاه آلاباما محاکمه و از سوی قضات به حبس ابد محکوم شد.

گزارش‌های پلیس ایالتی آلاباما روشن کرد که «زودی ون کوپر» ۴ ساله در ۷ ژوئیه سال ۲۰۱۶ میلادی فوت کرد، اما در تمام این مدت مادر وی خود را عزادار نشان داده و یادداشت‌هایی در اینستاگرام برایش نوشته که «ای کاش من را با خود می‌بردی و نمی‌خواهم بدون تو اینجا بمانم.»

کارآگاهان پلیس اعلام کردند که مادرکودک «کوپر» با گذشت چند سال از مرگ «زودی» عذاب وجدان رهایش نکرده و به همین دلیل تصمیم به اعتراف تلخ گرفته است. او اعتراف کرده که با فشردن بالش روی صورت دختر ۴ ساله‌اش او را خفه کرده و طوری وانمود کرده که دخترش در خواب مرده است.

از سوی دیگر پزشک قانونی در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز موفق نشد تا علت مرگ کودک را بیابد و همواره پدر و خویشاوندان «زودی» تصور می‌کردند که او به‌دلیل یک نارسایی تنفسی در خواب جان سپرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: