کد خبر: ۸۶۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۵۳
سعید حسین پور گفت: برای روحیه تیم لازم است که دیدار با سایپا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با روحیه برای دربی آماده شویم.

سعید حسین‌پور: اول سایپا را می بریم، بعد نوبت دربی استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکن جوان سرخ ها بر این باور است که پرسپولیس پس از برد در برابر سایپا برای پیروزی در دربی آماده می‌شود.

 

سعید حسین پور بازیکن جوان تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار داشت: ما برای برد و جبران شکستی که تیم در برابر ذوب آهن در کارنامه ما به ثبت رسیده بود، برابرگل گهر به میدان رفتیم اما با 10 نفره کار ما سخت شد و یک مقدار تمرکزمان را از دست دادیم ولی تلاش بچه ها در نیمه دوم جواب داد و کامبک خوبی داشتیم


او در مورد شرایط گل گهر تصریح کرد: این تیم با توجه به شرایطی که در جدول داشت با انگیزه زیادی برابر ما ظاهر شد و شاید اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم کامبک مان را حفظ کنیم اما فکر می کنم 10-20 ثانیه کم آوردیم و فکر می کنم قشنگی فوتبال همین مساله است که شرایط و اتفاقات می تواند نتیجه هر بازی را تغییر دهد.


جوان با انگیزه این روزهای پرسپولیس در مورد تغییر شرایط این تیم در نیمه دوم تصریح کرد: ما در این فصل معمولا در نیمه مربیان بهتر کار کردیم و توانستیم با توصیه های آقا یحیی و دیگر اعضای کادرفنی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم که در این دیدار نیز جبران مافات کردیم و نتیجه را عوض کردیم.


او با اشاره به پنالتی حساسی که برای پرسپولیس به دست آورد، گفت: ما با نظر کادرفنی در کارهای هجومی هم شرکت می کنم که در این بازی در صحنه ای که ایجاد شد، اوساگونا پاس خوبی به من داد و من برای حرکت به سمت دروازه حریف فرصت خوبی داشتم که مدافع گل گهر مرا زد و داور به درستی اعلام پنالتی کرد و توانستیم با این پنالتی به گل سوم یرسیم. خوشحالم که در این دیدار توانستم در نتیجه‌ای که رقم خورد، تاثیرگذار باشم و از اعتمادی که کادرفنی به من داشت، ممنونم


حسین پور در ادامه در خصوص بازی برابر ساپیا تصریح کرد: بازی سایپا قبل از دربی است، هر چند این بازی به لحاظ امتیازی برای ما چندان مهم نیست برای روحیه تیم لازم است که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با روحیه برای دربی آماده شویم. هواداران از ما انتظار دارند و تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا با موفقیت در این بازی، برای پیروزی در دربی آماده شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: