کد خبر: ۸۶۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
سرمربی تیم استقلال به دلیل واکنش فرشید باقری در تمرین روز گذشته به مربی این تیم، این بازیکن را از ادامه تمرین با آبی پوشان محروم کرد.

دلیل اخراج فرشید باقری از استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، سرمربی تیم استقلال به دلیل واکنش فرشید باقری در تمرین روز گذشته به مربی این تیم، این بازیکن را از ادامه تمرین با آبی پوشان محروم کرد.

 

صبح روز گذشته بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت محمد دانشگر را از حضور در تمرینات استقلال منع کند و این بازیکن را که در استوری خود اعلام کرده به خاطر شجاعیان و چشمی برای استقلال بازی کرده،در اختیار باشگاه بگذارد.

 

ساعاتی بعد البته سرمربی تیم فوتبال استقلال فرشید باقری را نیز در اختیار باشگاه گذاشت تا دومین بازیکن از حضور در تمرینات محروم شود.

 

در ابتدا این تصور به وجود آمد که باقری به دلیل درگیری لفظی که با مصطفوی در جریان بازی با پیکان داشت توسط مجیدی کنار گذاشته شد اما ماجرا چیز دیگری است.

 

در جریان تمرین روز گذشته سرمربی استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص مسائل مختلف با آنها صحبت کرد. مجیدی در شرایطی بازیکنان را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست تمرکز کنند اما در بین صحبت‌های سرمربی استقلال فرشید باقری به یکباره ناراحتی خود را به دستیار مجیدی به شکلی عجیب نشان داد.

 

باقری خطاب به مجیدی گفت: شما ما را به آرامش دعوت می‌کنید اما دستیار شما که قبلا در استقلال مسئول آنالیز کامپیوتری بازی‌ها بوده اطلاعات غلط به خبرنگاران در مورد وضعیت بازیکنان می‌دهد! البته هافبک استقلال صحبت‌های دیگری را هم مطرح و از مصطفوی انتقاد کرد که همین موضوع باعث شد مجیدی خطاب به باقری بگوید محل تمرین را ترک و دیگر در تمرینات شرکت نکند. 

 
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: