کد خبر: ۸۶۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۹
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود شکست مقابل سویا از شاگردانش تمجید و تأکید کرد شیاطین سرخ نیاز برای فصل پیش رو نیاز به تقویت دارد.

 

سولسشایر: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم به راحتی پیروز می‌شدیم/ نیاز به تقویت ترکیب‌مان داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در بازی تک حذفی از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در شهر کلن آلمان با نتیجه 2 بر یک مغلوب سویای اسپانیا شدند و برای سومین بار در رقابت‌های فصل جاری در مرحله نیمه نهایی مسابقات مختلف از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، پس از این دیدار درباره اینکه چرا زودتر اقدام به انجام تعویض‌هایش نکرد، گفت: شما می‌دانید بعضی مواقع در بازی‌هایی اینچنینی وقتی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنید، بیرون کشیدن بازیکنان گلزن از زمین کار سختی است. میسون گرین‌وود، مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و برونو فرناندس همگی گلزن هستند و این فصل فوق‌العاده بوده‌اند. آنها در این بازی هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردند. ما در مقطع پایانی بازی خسته بودیم، اما کارمان را عالی انجام دادیم و تصمیمی را که باید می‌گرفتم، گرفتم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که در فصل اخیر لیگ برتر، منچستریونایتد را به عنوان سومی رساند و سهمیه لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد، در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: ما نیاز داریم که به پیشرفت‌مان ادامه دهیم و کاری که هر روز انجام می‌دهیم را باید در پیش بگیریم. بازیکنان ما خیلی سخت کار کرده‌اند و رفتار و ذهنیتی درست در این مدت داشته‌اند. ما حالا نیاز به تقویت ترکیب‌مان داریم، چون فصل طولانی در پیش خواهیم داشت و تنها پس از استراحتی چند هفته‌ای دوباره باید کارمان را برای فصل جدید از سر بگیریم.  

وی افزود: ما باید به کاری که می‌کنیم و به پیشرفت‌مان ادامه دهیم و به کاری که در حال انجامش هستیم، باور داشته باشیم. شما در مقاطعی از این بازی دیدید که ما قادر به انجام چه کارهایی هستیم و چه تیمی هستیم. این از آن دست بازی‌هایی بود که اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم به راحتی به پیروزی می‌رسیدیم، اما در فوتبال همیشه اوضاع آن‌طور که شما می‌خواهید پیش نمی‌رود.

سولسشایر تصریح کرد: ما در هر دو نیمه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما وقتی از آنها استفاده نکنید، کار برای‌تان سخت می‌شود. ما تیم جوانی داریم و میانگین سنی‌ تیم‌ ما نسبت به سویا، سه سال کمتر بود، اما فکر می‌کنم در مقاطعی از این دیدار این بازیکنان نشان دادند که چیزهایی خواهند آموخت و در بازی خود به ثبات خواهند رسید.

سرمربی منچستریونایتد در پایان در تمجید از یاسین بونو دروازه‌بان سویا و به هدر رفتن موقعیت‌های تیمش توسط آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد گفت: دروازه‌بان سویا بازی شگفت‌انگیزی را از خود به نمایش گذاشت. اینکه ما نتوانستیم به گل‌های بعدی برسیم، ناامیدکننده است، چون می‌دانیم بازیکنانی داریم که کیفیت لازم برای گلزنی را دارند، اما فوتبال همین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: