کد خبر: ۸۶۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۵
رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: با اقدام به موقع دادگستری گلستان بیش از یک هزار میلیارد تومان از سرمایه یکی از موسسه‌های مالی کشور به سیستم بانکی بازگشت.

بازگشت بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از سرمایه یک موسسه مالیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در جلسه شورای معاونین دادگستری گلستان با اعلام این خبر، گفت: مدیریت و تدبیر مجموعه قضایی استان اگر نبود این اموال شاید از دسترس موسسه خارج می شد و یکی از موسسه های مالی بزرگ کشور زمین می خورد و سپرده گذاران دچار مشکل می شدند.

وی افزود: پرونده متهمان این موسسه که در گلستان و سمنان به اقدامات مجرمانه دست زدند  در مراحل نهایی است و به زودی کیفرخواست آن در دادسرای گرگان صادر می شود.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نماینده  بانک مرکزی و مدیران این موسسه مالی اعتباری  نیز از عملکرد دادگستری گلستان در جریان رسیدگی این پرونده قدردانی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان هم در این جلسه از کاهش پرونده های اجرای احکام خبر داد و گفت: دادیاران توانمند را در شعب اجرای احکام مستقر کرده ایم تا زودتر پرونده های این بخش را ساماندهی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: