کد خبر: ۸۶۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۰
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:ما به دنبال اتاق شیشه‌ای هستیم که همه مباحث برای مردم قابل مشاهده باشد و هنگامی که اتاق شیشه‌ای شکل بگیرد، فساد برجسته و نمایان می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به نقل از ایلنا، میرهادی قره سید رومانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره رونمایی از سامانه شفافیت توسط این وزارتخانه گفت: راه مبارزه با فساد،شفافیت است و یکی از مطالب مهم که توسط آقای شریعتمداری در روز رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، مبحث شفافیت بود. او افزود:اقدامات بزرگی در این خصوص صورت گرفت و رونمایی دیروز، گام بسیار بلند و تعالی بخشی در حوزه شفافیت بود.

قره سید رومیانی عنوان کرد: ما به دنبال اتاق شیشه‌ای هستیم که همه مباحث برای مردم قابل مشاهده باشد و هنگامی که اتاق شیشه‌ای شکل بگیرد، فساد برجسته و نمایان می‌شود و سرعت مقابله و جلوگیری از فساد را افزایش می‌دهد.

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اجتماعی،همواره در این خصوص به ما تاکید داشتند و تمام توان خود را در مسیر شفافیت به کار گرفته ایم که بتوانیم به درجه عالی و مطلوب برسیم.

اوافزود:هم اکنون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حوزه شفافیت از سایر نهاد ها جلوتر است و آقای معاون امور مجلس از همه درخواست کردند که به پویش و کمپین شفافیت بپیوندند.

قره سید رومیانی مطرح کرد: همواره دغدغه مردم، نمایندگان مجلس، سازمان‌های نظارتی و... جلوگیری از رانت و ویژه خواری بوده است که به نظر من یکی از بهترین راه‌های علاج این دغدغه درست، شفافیت است.شفافیتی که قابل رویت و مطالبه جدی از سوی نخبگان، رسانه‌ها و مردم عزیز باشد. قطعا هنگامی که حمایت مردمی پشتوانه مدیر فساد ستیز باشد،آن مدیر در فساد ستیزی قوی تر و پیشگام تر عمل می‌نماید.

دبیر سابق کنوانسیون مبارزه با فساد گفت: با توجه به اینکه در گذشته مسئولیت دبیری کنوانسیون بین المللی مبارزه با فساد را برعهده داشتم، اعلام می دارم که با این اقدام دیروز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بر اساس معیارهای کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با فساد،رتبه و رنکینگ کشورمان در این حوزه ارتقا خوبی پیدا خواهد کرد و در صورت پیوستن نهادها و سازمان های مختلف به پویش شفافیت این سرعت ارتقا دوچندان می‌شود.

او افزود: از زمانی که شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده،مبارزه با فساد آسان تر و همدلی و همراهی مسئولان و مردم بسیار افزایش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: