کد خبر: ۸۶۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به موضع وزارت خارجه آمریکا در خصوص پیشنهاد رئیس‌جمهوری روسیه برای برگزار نشست آنلاین درباره ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به موضع وزارت خارجه آمریکا در خصوص پیشنهاد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه برای برگزار نشست آنلاین درباره ایران واکنش نشان داد.

این وزارتخانه اعلام کرده بود که شورای امنیت بهترین مکان برای گفت‌وگو درباره تحریم تسلیحاتی است.

اولیانوف طی پیامی توئیتری در این‌باره نوشت: «آمریکا در حال حاضر «بهترین مکان» خود را آزمایش کرد و شکست خورد، چرا که تلاش برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی در تضاد با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، غیرقابل توجیه است. در هر حال، این ادعاها که آمریکا برای ۱۹ ماه تلاش کرده است با روسیه درباره تحریم‌ها گفت‌وگو کند، ارتباطی با حقیقت ندارد».

ul

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: