کد خبر: ۸۶۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۸
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از سامانه های شفافیت این وزارتخانه گفت: ۲۲ شرکت مدیریتی وابسته به تأمین اجتماعی (شستا) و صندوق بازنشستگی کشوری تحت پوشش سامانه های شفافیت قرار می گیرند.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی : شفافیت راه هرگونه فساد را مسدود می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ،حجت میرزایی با اشاره به پیگیری های مجدانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تحقق شفافیت در این وزارتخانه گفت: شهادت می‌دهم که اگر پیگیری‌ها و جدیت های شخصی ایشان نبود امروز این رویداد مهم محقق نمی شد.
وی با بیان اینکه از سال ۹۴ بارها برای ایجاد سامانه‌های شفافیت تلاش می‌شد، گفت :هر بار شاهد ایجاد مانع و چالش از سوی عده ای در سطوح مختلف بودیم و تلاش در این زمینه ناکام می ماند. میرزایی با بیان این که با این رونمایی یک مرزبندی روشن‌بین شفافیت و افشاگری مشخص می‌شود، تاکید کرد: شفافیت اعتمادساز است در حالیکه افشاگری اعتماد سوز است.
وی اظهار امیدواری با این رونمایی تمامی صورتهای مالی و بخشنامه های مرتبط با صندوق ها شفاف و راه هر گونه فساد مسدود شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: