کد خبر: ۸۶۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۴۶۰
رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد، بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم. روحانی تاکید کرد: ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.

روحانی: اگر کشوری زودتر به واکسن کرونا دست یافت، برای خرید آن اقدام می‌کنیم / توقیف ۴ کشتی ایرانی از اساس دروغ استرئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد، بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم در ماه‌های اسفند و فروردین در مواجهه با کرونا متوجه شدند که این بیماری جدی است.

وی ادامه داد: برخی فکر کردند که زمان شیوع کرونا کوتاه است و باید دو سه هفته مراعات کنیم و سپس تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

توضیح اعضای شورای امنیت درباره رای خود به قطعنامه آمریکا علیه ایران / روسیه: نقض قطعنامه ۲۲۳۱ بود / انگلیس: حمایت لازم را نداشت / فرانسه و آلمان: تاثیری بر پیشبرد امنیت منطقه نداشت / ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل: پاسخ مادران یمنی را بدهید

رئیس جمهور بیان داشت: مردم در موج دوم کرونا متوجه شدند که این بیماری برای یک زمان کوتاه چند هفته‌ای نیست بنابراین ما باید سبک زندگی و پروتکل‌های مراسمات را عوض کنیم، آن هم برای ماه‌ها یا برای سال‌ها. ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد. بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

او گفت: روند بیماریهای مربوط به کرونا در بسیاری استانها روند نزولی پیدا کرده است.

روحانی تاکید کرد: ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.

او ادامه داد: ممکن است واکسن کرونا هم پیدا شود ولی سال بعد باز ویروس به صورتی دیگر ظهور پیدا کند.

توقیف ۴ کشتی ایرانی دروغ است

رئیس جمهور همچنین گفت: توقیف ۴ کشتی ایرانی در آب های بین المللی از اساس دروغ است. این دروغ به خاطر پوشاندن خفت آمریکا در شورای امنیت بود.

روحانی همچنین گفت: کسانی که پروتکل های بهداشتی را در ماه محرم رعایت نکنند مجازات می شوند و برخی از مجازات ها از امروز بلاغ می شود.

روحانی گفت: در بحث مسافرت کسی حرفی از تعطیلی نمی‌زند اما تا اسم کنکور می‌آید بحث تعطیلی را مطرح می‌کنند.

رئیس جمهور در واکنش به توافق امارات و اسرائیل هم گفت: این اقدام از نظر ما صددرصد محکوم است و خیانتی به آرمان فلسطین و قدس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: