کد خبر: ۸۶۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۹۵
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی این کشور در شورای امنیت شد.

شکست تمدید محدودیت‌های ایران، به‌ تمسخر گرفتن مسئولیت شورای امنیت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «کلی کرفت» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی این کشور در شورای امنیت شد.

وی در رشته توئیت‌هایی نوشت: «امروز آمریکا قطعنامه‌ای در خصوص تمدید محدودیت خرید و فروش تسلیحات متعارف توسط ایران به شورای امنیت ارائه کرد. این قطعنامه اقدامی صریح و مبتنی بر عقل سلیم است که از سوی کشورهای خاورمیانه که از رفتارهای خشونت‌بار ایران و حمایت این کشور از تروریسم بیشترین رنج را برده‌اند، تقاضا شده است. شورای امنیت سازمان نمی‌تواند از این رفتار را نادیده گرفته و دسترسی ایران را به تسلیحات پیشرفته آزاد کند».

کرفت در ادامه مدعی شد: «شکست تمدید محدودیت‌های تسلیحاتی ایران به‌ معنی به تمسخر گرفتن مسئولیت شورای امنیت در زمینه گسترش صلح و امنیت جهانی است».

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: