کد خبر: ۸۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۵
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: سامانه بهداشت و درمان ارتش از آمادگی کامل برای خدمت به مردم و انجام فعالیت‌های مرتبط با پدافند زیستی برخوردار است.

آمادگی ارتش برای انجام مأموریت‌های پدافند زیستی/ وضعیت بهداشتی پادگان‌های ارتش مطلوب استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در مراسم بازدید از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به اینکه ارتش ضمن انجام مأموریت‌های محوله آماده خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار داشت: سامانه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان از آمادگی کامل برای خدمت به مردم و انجام فعالیت‌های مرتبط با پدافند زیستی برخوردار است.

وی ادامه داد: ارتش هنگام شیوع بیماری کرونا از همان روز‌های آغازین تلاش‌های گسترده و ارزشمندی انجام داد و بهترین وضعیت سلامت را در پادگان‌ها ایجاد کرد؛ چراکه برای داشتن نیروی رزم سالم و توان رزم مقابله با تهدیدات، در درجه نخست نیازمند برخورداری از سلامت جسمانی هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: امروز وضعیت ارتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا مناسب است و امیدواریم حتی این وضعیت بهتر و مطلوب‌تر شود.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: در همان روز‌های نخست شیوع کرونا، طی دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم، توانستیم تمام توان خود را در جهت کمک و حمایت از هموطنانمان در سراسر کشور پای کار بیاوریم و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: کما فی‌السابق نیرو‌های ارتش آمادگی دارند که ضمن انجام مأموریت‌های خود، خدمات لازم را در این رابطه و کمک به هموطنان انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تأکید کرد: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است؛ البته این خدمات همچنان ادامه دارد و نیرو‌های مسلح با تمام توان به میدان آمده‌اند تا باری از دوش مردم بردارند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارئه خدمت به ارتش و جامعه دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای دفاع از کشور گفت: همه نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد، مقابله کنند؛ بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به مردم خدمت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: