کد خبر: ۸۶۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۹۶
با قرعه‌کشى مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد پرسپولیس و استقلال در ادامه این فصل فوتبالی باید برای سومین بار در این فصل برابر هم قرار بگیرند که این دیدار مصاف چهارم این 2 تیم در تاریخ برگزاری رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شود.

جدال استقلال و پرسپولیس به عدد 4 رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  اولین دیدار این تیم ها در جام حذفی به حدود 32 سال قبل بر می‌گردد که  2 تیم در  اسفند ٦٧ در مرحله یک چهارم نهایى روبروی هم قرار گرفتند که پرسپولیس پس از جدال 120 دقیقه‌ای در ضربات پنالتی، با برتری ٤-٢  برنده شد و موفق شد راهی نیمه نهایی شده و حریف شاهین اهواز شود.

 

پس از آن در  فینال جام حذفى فصل فوتبالی،  ٧٨-٧٧ یعنی در ٢٠ تیر ماه سال 78 پرسپولیس با برتری 2 بر یک و با گل‌های مهدی هاشمى‌نسب و افشین پیروانى در مقابل گل سهراب بختیارى‌زاده برنده فینال شد و جام را بالای سر برد.

 

بازی سوم این 2 تیم در جام حذفی مربوط به ١٨ آذر ماه ١٣٩٠ در مرحله  یک چهارم نهایی  بود که  در آن دیدار استقلال با  گلزنی مجتبى جبارى (2گل)  و اسماعیل شریفات پرسپولیس را شکست داد و جواز حضور در دیدار نیمه نهایی در آن فصل را به دست آورد و حالا پرسپولیس و استقلال در چهارمین بازی خود در جام حذفی باید به دیدار هم بروند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: