کد خبر: ۸۶۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
طبق اطلاعات وب سایت شرکت «تنکر ترکرز دات کام»، ایران روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت از طریق انتقال کشتی به کشتی صادر می کند در حالیکه آمار رسمی این رقم را ۲۲۷ هزار بشکه در روز نشان می دهد.

صادرات نفت ایران چقدر است؟به گزارش خبرداغ، طبق اطلاعات وب سایت شرکت «تنکر ترکرز دات کام»، ایران روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت از طریق انتقال کشتی به کشتی صادر می کند در حالیکه آمار رسمی این رقم را ۲۲۷ هزار بشکه در روز نشان می دهد.

به گزارش اویل پرایس، اطلاعات وب سایت شرکت «تنکر ترکرز دات کام» نشان می‌دهد صادرات نفت ایران بسیار بیشتر از آن چیزی است که آمار آمریکا نشان می دهد.

طبق این اطلاعات، ایران روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت از طریق انتقال کشتی به کشتی صادر می کند. فرستنده های این کشتی ها معمولاً خاموش هستند تا امکان ردیابی آنها وجود نداشته باشد. آمار آمریکا متوسط صادرات روزانه نفت ایران را ۲۲۷ هزار بشکه در روز نشان می دهد.

شرکت ردیابی نفتکش های تنکر ترکرز اولین بار در ۲۰۱۸ پس از اعمال دوباره تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران گزارش داد که نفتکش های ایران فرستنده های خود را به منظور پنهان کردن مقاصدشان خاموش می کنند. در آن زمان، بیشتر اطلاعات این شرکت دقیقاً از فرستنده ها و بنادر به دست می آمد بنابراین گزارش حرکت اکثر نفتکش های ایران غیر قابل اعتماد بود.

بیشتر نفت ایران به سمت چین می‌رود. در واقع چین مدت هاست نفت خام ارزان ایران را ذخیره می‌کند. چین از اول ژوئن تا ۲۱ جولای سال جاری میلادی ۸.۱ میلیون بشکه نفت ایران را خریداری کرده است. گزارش های رسمی چین نشان می‌دهد این کشور در ماه ژوئن هیچ نفتی از ایران وارد نکرده است.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: