کد خبر: ۸۶۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۸۶
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان و ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر امروز در یک گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی راه‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه های رسانه ای و مقابله با فضاسازیهای غیر واقعی کشورهای غربی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رایزنی موسوی و زاخارووا درباره راه‌های مقابله با فضاسازی‌های غیرواقعی غرببه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این گفت‌وگو طرفین ادعای کشورهای غربی مبنی بر بی طرفی و استقلال رسانه ها را رد کرده و تصریح کردند که متاسفانه در حال حاضر رسانه ها در غرب به ابزاری برای جنگ روانی و انتشار اخبار غیر واقعی بر علیه کشورهای مستقل تبدیل شده اند.

طرفین همچنین با اشاره به توسعه مناسبات دو کشور در همه سطوح و زمینه ها، نزدیکی و اشتراک مواضع دو کشور در مسائل مختلف از جمله مخالفت با تحریم های ظالمانه غرب و همکاری های منطقه ای را فرصتی برای همکاری نزدیکتر سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور عنوان کردند.

مبادله هیات های رسانه ای و فراهم نمودن زمینه تبادل نظر بین اصحاب رسانه های دو کشور، تسهیل انجام مصاحبه رسانه های دو کشور با مقامات کشور مقابل و تداوم رایزنی های سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور به صورت دوجانبه و با سخنگویان وزارت امور خارجه سایر کشورهای دوست و همفکر از دیگر موضوعات مورد بحث سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: