کد خبر: ۸۶۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۲۱۵
مذاکرات وزیران امور خارجه روسیه و آلمان در مسکو آغاز شد و در دستور کار این مذاکرات، مسائل مهم بین المللی و منطقه ای ازجمله برجام قرار دارد.

آغاز مذاکرات وزیران خارجه روسیه و آلمان با محوریت برجامبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سرگئی لاوروف در آغاز دیدار با هایکو ماس گفت: برنامه دستور کار روابط روسیه و آلمان فشرده است و امروز ما امیدواریم درخصوص آن گفت وگو کنیم.

وی افزود: مسائل دستور کار مذاکرات ما بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه ما در شورای امنیت با یکدیگر همکاری می کنیم و آلمان در زمان حاضر عضو غیردائمی شورای امنیت است و اینکه ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد، اهمیت خاصی می یابد.

لاوروف گفت: متاسفانه مناقشه های منطقه ای نیز برطرف نمی شوند و من اطمینان دارم در دیدار امروز برای حل آنها گفت وگو می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: