کد خبر: ۸۶۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۳

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین موسویانمدیرعامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان را تسلیت گفت:

 
 

 

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

با کمال تأسف مطلع شدیم که حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسویان، روحانی فرزانه و دانشور خبیر، دار فانی را وداع گفته اند. بی شک حضور ارزشمند آن فقید سعید در جایگاه های مختلفِ علمی و تخصصی، به ویژه عضویت ایشان در شورای فقهی بانک مرکزی، منشأ برکات فراوانی در ترویج نظام بانکداری اسلامی بوده و ضایعه فقدانشان خصوصاً در حوزه نظریه پردازی پیرامون اقتصاد اسلامی، بسی گران خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک سرمایه، این مصیبت اندوهبار را به حضور جامعه علمی کشور، همکارانم در شبکه بانکی و تمامی افرادی که دل در گرو تحقق ایده والای بانکداری اسلامی دارند، و نیز بیت معظم آن مرحوم، تسلیت عرض نموده، برای روح مطهر ایشان، رحمت و رضوان بی کران الهی را مسألت دارم.

فرج اله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: