کد خبر: ۸۶۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۸
شورای امنیت سازمان ملل خود را برای رای گیری این هفته درمورد پیشنهاد آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، آماده می کند. اقدامی که برخی دیپلمات ها می گویند به شکست منتهی می شود و سرنوشت برجام را به خطر می اندازد.

دیپلمات ها می گویند طرح آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به شکست منتهی می شود / ناکامی سه کشور اروپایی برای مصالحه با چین و روسیه درمورد قطعنامه پیشنهادی آمریکارویترز نوشت: شورای امنیت سازمان ملل خود را برای رای گیری این هفته درمورد پیشنهاد آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، آماده می کند. اقدامی که برخی دیپلمات ها می گویند به شکست منتهی می شود و سرنوشت برجام را به خطر می اندازد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ به گفته ی دیپلمات ها، تلاش های دقیقه نود بریتانیا، فرانسه و المان برای ایجاد مصالحه با چین و روسیه درمورد تمدید تحریم تسلیحاتی ظاهرا تاکنون نا موفق بوده است.

یک دیپلمات چینی به شرط عدم افشای نامش گفت: تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به هر صورت، فاقد بنیاد حقوقی است و تلاش ها برای حفظ برجام را به تحلیل می برد.

در همین حال، یک دیپلمات اروپایی اظهار داشت: هدف دولت ترامپ پایان دادن به توافق هسته ای ایران است.

پیش نویس قطعنامه حداقل نیاز به 9 رای مثبت دارد تا چین و روسیه را مجبور به استفاده از حق وتوی خود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: