کد خبر: ۸۶۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۳۶۷
استقلال تهران باید در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود.

روزِ سرنوشت شماره ۱۰ استقلالبه گزارش خبرداغ ، استقلال تهران باید در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود. این دیدار حساس فردا(دوشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. با اعلام مجید نامجو مطلق در نشست خبری پیش از این دیدار، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت بازی را از دست دادند و به سرنوشت امیرارسلان مطهری دچار شدند. بدین ترتیب آبی‌پوشان تهرانی با سه غایب مهم پا به دیدار سرنوشت‌ساز برابر طلایی‌پوشان اصفهانی می‌گذارند.

 

با توجه به مصدوم‌های قبلی و جدید، فرهاد مجیدی برای جدال فرداشب تنها یک مهاجم دارد و آن هم مهدی قایدی است. شماره ۱۰ جوان استقلال که در هفته‌های اخیر و پس از شروع مجدد مسابقات نتوانسته گلزنی کند باید به عنوان اصلی‌ترین امید گلزنی استقلال وارد میدان شود. او که در این مدت تنها ۲ پنالتی برای تیمش گرفته بارها در موقعیت گلزنی قرار داشت اما همه را یکی پس از دیگری به هدر داده است و به شدت تحت فشار قرار دارد. قایدی بعد از بازی با شهرخودرو هم در پستی اینستاگرامی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و در دیدار برابر سپاهان هم بعد از تعویض در آغوش مجیدی بغضش ترکید تا مشخص شود خودش نیز از لحاظ روحی اوضاع به‌سامانی ندارد و اعتماد به نفس خوبی که پیش از کرونا به دست آورده بود را از کف داده است.

 

با این وجود بازی برابر سپاهان می‌تواند پایان‌بخش روزهای تلخ قایدی باشد و حکم یک جرقه تازه را ایفا کند. این مهاجم بوشهری که در این فصل و در مجموع مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا ۱۱ گل زده هنوز در جام حذفی موفق به گلزنی نشده است و از آخرین گلی که در تمام مسابقات زده ۱۹۱ روز می‌گذرد. قایدی در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۹۸ موفق شد دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند اما بعد از آن موفق به انجام این کار نشد. با این وجود دیدار برابر سپاهان می‌تواند پایانی باشد بر روزهای تلخ باشوی استقلالی‌ها. حالا نوبت اوست تا بعد از ارسلان مطهری و شیخ دیاباته، تیمش را نجات دهد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: