کد خبر: ۸۴۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۶۹۴
سهیل مهدی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

آخرین خبر درباره زمان برگزاری دیدار استقلال - سپاهانبه گزارش خبرداغ ، سهیل مهدی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: به واسطه تأخیر در شروع لیگ برتر و همچنین تعویق برخی مسابقات، بازی‌های عقب‌افتاده داریم که بخشی را جبران کردیم و نیم‌فصل دوم را هم آغاز کردیم.

 

وی ادامه داد: فشردگی جدول مسابقات به واسطه حضور نمایندگان ایران در آسیا زیاد است. ما برنامه اولیه را داریم، اما به واسطه اردوهای تیم ملی و حضور نمایندگان کشورمان در آسیا باید یک مقدار صبر کنیم تا نهایی شود.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌های هفته‌های آتی را اعلام کنیم تا تیم‌ها در بحث رزرو هتل و بلیت به مشکل نخورند. بحث اصلی، نهایی شدن تاریخ بازی‌هاست که ما پیش‌نویس آن را آماده کرده‌ایم.

 

وی در مورد دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی، گفت: هنوز فضایی را برای برگزاری این بازی نداشتیم. امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و بازی را برگزار کنیم.

 

مهدی در مورد دیدار استقلال و فولاد که عقب افتاده است گفت: تاریخ مشخص را داریم اما چون در زمان برگزاری اردوی تیم ملی می‌شود، هنوز اعلام نکرده‌ایم.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: